2012 m. lapkričio 24 d., šeštadienis

KETURI MĖNESIAI WHOHOO.

24/11/2012

Sveiki, kolegos, ketvirto mėnesio čia proga nusprendžiau išlysti į viešąją erdvę, nes gal kažkam daugiau va čia įdomu kaip aš čia švaistau savo laiką. :D

Taigi ketvirto mėnesio sukaktuves vakar atšvenčiau Valparaiso, mieste kuris čia šalia manojo yra su savo anglų mokytoju/savanoriu iš JAV, kuris pats tuoj išvažiuoja. Bet šiaip yra labai fainas, jam gal 24 metai ir savanoriavo metus mokykloj, kur dabar mokausi. Ir už savo darbą, kuris, manau, turėjo būt labai sunkus, nes čiliečiai sunkiai kerta anglų, nėgavo nė cento. Tai įrodo, kad jis dar ir super geranoriškas yra! nors aišku, aš ir pati suprantu, kad už tokius metus, plius jis dar gavo pakeliaut veik po visą pietų ameriką, įgyta eksperijencija tikrai užmuša bet kokį materializmo troškulį.
 Jis labai draugiškas, per visas pamokas pasakoja apie JAV, mes ten prikolinam, visokius nigga prikolus sakom ir jis niekad nepyksta, šiaip nu toks žavus jaunuolis ir ne man vienai.Taip pat labai daug papasakojo apie savo šalį ir net kažkokį vaizdą aš susidariau apie tą svajonių kampelį. Bet kas  yra gerai, kai tos šalies gyventojas tau pasakoja iš savo born-and-raised perspektyvos, nes papasakoja visiškai kitus dalykus, nei matai televizoriuje/kompiuteryje/girdi iš draugų. O gal aš ir pati jo klausinėjau kitų dalykų, tokių, kurie mums abiems yra aktualūs, nes jis irgi toks kaip ir mainų moksleivis. Bet kokiu atveju, dabar į Valstijas žiūriu kitu kampu nei prieš tai.
Bet mes buvom ne dviese, dar buvo jo draugė gringa(čia čiliečiai taip vadina visus, kurie yra užsieniečiai,blondinai ir šneka angliškai, brazilas, pasirodo, irgi gringo yra :D), brazilas, Javieras, Diego(kur rašiau, kad išmetė iš šūlios), kita mokytoja ir jos draugė. Buvo juokinga, nes mes susitikom metro ir aš pirma susitikau su ta mokytoja kita, gringa ir mokytojos drauge, tai ta mokytoja, pavadinkim ja Cini Mini, nes jos ūgis gal metras su kapeikom, pažiūri į mane, pažiūri į savo draugę, klausia manęs, ar aš viską suprantu ispaniškai, sakau, nu beveik, ir atsisuka į savo draugę ir sako jai tyliai- tu manai, kad ji(galvą į mane pasuka),yra varžovė(tipo, suprask, dėl amerikono), ta draugė nužiūrėjo mane ir sako, nu ne, nemanau. Tai žodžiu net nežinau kaip pakomentuot  net tokį įvykį, nu juokinga ir apgailėtina :D

Hm, kas čia dar naujesnio, kaip ir viskas po senovei, tiesa, jaučiasi jau vasara. ketvirta diena iš eilės šviečia saulė, kas yra keista, nes kitas dienas būdavo debesuota visad, tai šiandien net išlindau pasidegint. Žiauriai nervavo mane šuo čia kuris yra, aš sau ramiai deginuos ant kėdžių atsisėdus, jis ateina, nustumia mano kėdę, pats palenda po mano kojom, o jis purvinas ir senas, tai vos pajuda, tai nu žodžiu, first world problems :D
Aš po tokių saulės vonių jau ir saulėlydžio raudonį pasigavau, nes vat ir kūncę mes darom lauke, žaidžiam tinklinį vidurdienį, tai pats zenitas, visi klasiokai juodžiai  nuo saulės kremais tepas, aš sakau ai mldc, aš čia gi neperdegsiu, ramūnčikas, jo jo, ramūnčikas, po pusantros valandos, nosis, rankos, skruostai pomidoru žvilga, tai neblogai sakau, neblogai.
Bet kalbant apie temperatūras, nu gal ir nekalbant, bet aš pradėsiu čia temą vat tokią, tai mane nervina, kad čia ryte būna šalta, dieną žiauriai karštą, o naktį vėl šaltą. Va buvau su brazilu Skyfall pažiūrėt Viña del Mar, tai mes su šeima ten nuvažiavom papietaut gal apie pietus ir aš turėjau su brazilu susitikt apie šešias, buvo karšta, išėjau su suknele, tai optimalu buvo, grįžau namo apie dešimtą visa sušalus ir kitą dieną pasigavau slogą.:D Tai tokia vat linksma istorija, kaip sako amerikonas- you should tell it at the parties.

Tęsiant temą apie rūbus, mano tėvas man neleidžia eiti į mokyklą su sijonu/suknele/bet kuo, kas atidengia kojas aukščiau kelių. Na, gerai yra tai, kad jis gyvena Santiage ir susitinkam tik savaitgaliais, bet iš tikro dabar suprantu, kad jis vis dėlto turi pointą. Čilė apskritai yra šalis konservatyvi, po tėvo pirmos pastabos, kad neleis eit man su sijonu etc., pastebėjau, kad jokia save gerbianti,ar bent taip atrodanti moteris, neina su atidengtom kojom/dekoltė, nes tai yra nepadoru ir kaip sakė viena teta, nei vyrai negerbia tokių moterų, nei moterys, bet sako man atleistina, nes aš gringa. Bet iš tikro, vieną dieną, kai buvom Santiage, išėjau su suknele, nes daugiau nieko neturėjau ir nu šiaip tikrai žiauriai daug kas šūkavo gatvėj ir dėlto, kad aš su suknele ir plius neva blondinė, tai čia jau iš viso. Tada dar pasakojo viena pusseserė šia tema,kad ji pati bijo į gatvę išeit su sijonu ar atviru kaklu viena, nes kabinėjas vyrai, man dar ačiū dievui niekas neprisikabino, nors aišku, aš viena ir nevaikšau dažniausiai .  Bet po šitų kalbų man jau biški baisu naktim vaikščiot namo grįžt, nes švilpavimai prasideda visokie tai aš tiesiog greičiau pabėgu tokiais atvejais :D

Hm, dabar kaip ir nieko daugiau neprisimenu, tai gero vakaroo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą