2012 m. lapkričio 24 d., šeštadienis

15/10/2012
Sveiki, drauguziai Lietuvos. 
Siandien rasysiu netgi turedama temas galvoje, nes per cia be 9iu dienu 4is menesius(!!!) jos mane paliete ne karta.
Pirma tema-mokykla. Rytoj- paskutine ketvirtoku diena mokykloj, ale paskutinis skambutis, nors mes atostogaut/pramogaut/isdykaut iseinam tik 12.17. O jie iseina atostogaut/ruostis PSU(abituros egzai). Taciau va stai siandien vienas mano draugelis suzinojo, kad ji palieka mokytis 4tam kurse is naujo. Apskritai, cia kartojimas kurso nera kazkokia naujiena didele ir visiem tikrai dzin, nes visose klasese yra retardu. Turiu viena klasioka kuriam tuoj 18a bus(as 10ta dabar baigiu jei ka),o 8toj klasej net yra vienas 17metis. :D 
Taip pat sia sav dar mano du draugelius zada ismesti is mokyklos, nes ju pazymiai neva yra prasti, jie mazai participatyvus(nebezinau, ar egzistuoja toks zodis) ir jie patys,pasak mokytoju, suck as personalities. Bet esme tame, kad yra dar daugiau tokiu suckintoju, bet ju neismeta, del to as nesuprantu, kodel vienus palieka kartot kursa, o kitus ismeta. Man brolis aiskino, kad kartot vercia tada, kai sudinai mokosi(sudinai mokytis, tai cia turet 2 raudonus semestrus ,ta prasme zemiau nei 4/7, o mano tas draugelis is 4to kurso tai turi O KA TIK ZEMES DREBEJIMAS BUVO(17.33:D) tai mano draugelis zodziu turi tik is kunces maza pazymi ir matiekos, o kunces ir tai tipo tik del to, kad aprangos niekad nepasiima, zodziu neteisinga, nes jis nuostabus zmogus yra siaip VIS DAR DREBA ZEME:D), o ismeta tada kai vapse nieko per pamokas nedaro, yra levi ir pan. Bet is tikruju, is mano perspektyvos tai vienas is draugeliu tikrai yra daug kur dalyvaujantis, bet gana durnas, bet tikrai nieko blogo nedaro niekad ir ji vis tiek ismeta... Tai cia biski levai jiem. 
Juolabiau ,kad va cia pries 2 sav buvo science fair ir mes darem viena experimenta,t.y. ledo ir druskos- VIS DAR DREBA tipo uzdedi ant rankos druskos, leda ir susala oda, nebandykit :D Tai zodziu ten kai kuriem zmonem zoskai pasidare, vienam mano draugui ten vapse melyna ta vieta, kur buvo ledas, bet jis mldc nieko nesake ten mokytojam, ovienas veikejas, visi jo nekencia, tai jam nu taip pat gerai kaip ir man ranka atrodo, t.y. viskas normaliai, paskunde mane, ir dar 3is mano klasiokus, ir kuriu yra du kuriuos meta kad mes zoskai levi/blogi ir loxai ir turi vienas mok, kurio as ziauriai bijau su mumis dabar sneketi. Man tai nieko, bet mano tiem draugeliam tai tikrai pizdiec.:D O tas mokytojas, tai ispanu mokytojas, siaip kietas visai, bet as jo nezmoniskai bijau ir visi cia jo bijo :D dar viena japone exchange student irgi sake labai bijo :D Tai as dabar kaip tik turejau darba ispanu, tai zoskai bijojau tam mok pasakyt, kad tik puse turiu to darbo padaryto, bet pasakiau tai pratese deadline... Nu nes ten ziauriai sunkus tas darbas, as miego noriu ji bedarydama.:D

Gerai, dabar kita tema, jau pamirsau, ka galvojau pries pradedama rasyti... Galiu pakalbeti apie jaunima cia pas mane. . Cia noche mexicana tai kiekvieno 5dienio geriausias uzsiemimas. Mano vienas draugas turi neblogos(nu mano ekspertai klasiokai ivertino) zoles, uz 5is litus pardavineja, ir apskritai ziauriai lengva gauti jos. Svarbu noras, kaip sakoma. Dar mano klasiokai vat buvo neseniai tuselis tai svaiginosi antidepresantais ir siaip ten geriau kazkada cia antibiotikus/paracetamoli/dar kazka/ tai mano klasiokas pasieme mano paracetamoli ,sake apsisvaigins... Mldc.:D Taigi, zole cia visur visada su visais. Visi jos turi.
Kitas dalykas cia tarp jaunimo ir apskritai mano aplinkoje tai yra poros. Visur visada, o dieve kiek cia ju daug. Santiage va suskaiciavau(ak, tas licejus) 18a poru per minute,tai galite isivaizduoti kiek cia ju yra. Turiu ziauriai daug draugiu kurios man skundzias, kad o dieve, isivaizduoji, jau 2men neturiu ciuvo, as taip ilgai viena nebuvau... Mano mokykloj pradedant nuo 6toku ziauriai daug susiporavusiu yra. Ir cia visuos kampuos reiksti jausmus nera kazkas nuostabaus. Mano klasej tokia yra porele irgi ir prie ju visada buna tos panos geriausia drauge, ziauriai juokingai atrodo- jiedu ir ta Bea.... Nu zodziu, kaip cia sako ella toca el violin, t.y. suniui 5ta koja buna.:D

Kalbant apie klasiokus, tai dabar labai jauciasi improvas, aka jauciuosi jau klases gyvenime. Jus neisivaizduojat, kaip faina yra kai vat ateini ir supranti ka ten prikolina koks klasiokelis. Dar labai faina, kai prieina kitas klasiokelis ir sako TE QUIERO AKVILE, tai as taip AWW, zodziu jauciuosi mylima. Nors mano klase ziauriai nevieninga, bet dabar turim nesveikai zjbys aukletoja, kuris yra motyvuotas mus suvienyti. Nors tai nera imanoma, nes kalse pasiskirscius i kokias 2 dalys- kakachiai/moluscos/nerdai kurie visada sedi prie kompu ir piesia anime ir siaip niekad nekalba ir pelolais tipo forsai su lacoste bet pusiau normalus/popular/normalus zmones/zodziu kurie kalba. Tai tie kakachiai kadangi niekad nesneka ir vapse pasikele jie, nors yra visai normaliu, bet kiti tai rimtai is auksto ziuri. O tie pelolais etc. tai nu daug loxeliu yra, bet siaip ziauriai faina pazvengt su jais.:D Taigi tesiant apie aukletoja, man labai patinka, kaip jis is karto, kai atejo(Nes jis pakeite viena isejusi mok, kuris pries tai buvo musu aukletojas) pasake, kad jus sudini-nevieningi, dabar jus suvienysim, tai dabar visi darom visokius testus, einam kartu hotdogu valgyt per pamokas, dar va neseniai darem toki daikta, kai susiskirstem grupem ir gavom mokiniu sarasa ir turejom prie kiekvieno zmogaus po 2,3is geras savybes is duoto saraso parasyti .Taigi man sitai patiko.

Kitas dalykas kuris man cia patinka tai yra zmoniu higiena. Smirdeti, buti neisprausta galva cia yra didziausia geda. Net mok ateina ir sako issiplauk galva.  Higiena cia yra auksciau visko, visi zmones tiek bernai,tiek panos prausiasi kas diena, skaniai kvepia, be to, visi ciuvai, kurie tarpaky turi plauku, juos salinas su pincetu. VISI. Na, o jei nemoka, tai panos visada turi po ranka pinceta ir istraukioja tuos nelemtus plaukelius : ) nu bet yra mok prezidentas tai jo cia cj skiriamasis zenklas, viena lygiausia antaki turi, zoskai slykstu man i ji ziuret, bet nieko ,vyrukas stiliuka palaiko :D
Apskritai, cia labai svarbu kasdien keisti drabuzius, skaniai kvepeti, praustis dantis ir nu higieniskam buti, man tai irgi labai patiko ir kai grisiu i lica, pradesiu garsiai siulyti praustis nesipraususiems.. Nes tikrai va cia mano vieno klasioko visi nemegsta, nes jis smirda ir vis tik jis ateina, pradeda sneketi, oj paziurek tu kaip siandien Mariano nenusiprause. Nu bet tikrai labai nemalonu stovet prie zmogaus kai dvokia jis. Del to cia net aute kvepia normaliai, nu gal nekvepia bet zodziu nera to bomzo-dovaneles kvapo. Ir siaip ciuvai cia kazkokie super prisiziurintys, siandien vat apie rubus net mano draugeliai snekejo, kitas draugelis manes vis klausineja kaip jam geriau kirptis plaukus :D

Jauciu pamirsau kazkuria cia is mano temu, bet siandienai uzteks, nes jau noriu valgyti. :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą